اندیشه در استمرار انسان ،خروج از مسیر حبس و ورود در مسیر رشد می باشد. ابوسعید نیازی هشترودی
درباره وبلاگ


به وبلاگ نقد و اندیشه خوش آمدید
آخرین مطالب
هشدار رهبر انقلاب نسبت به خطر بزرگ جریان‌های تکفیری

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز میلاد تاریخ سازِ نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق (ع) در دیدار «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با دعوت از جهان اسلام برای برآورده ساختن انتظارات پیامبر خاتم، تاکید کردند: امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.

هشدار رهبر انقلاب نسبت به خطر بزرگ جریان‌های تکفیری

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تبریک عید سعید میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت پربرکت امام جعفر صادق (ع)، «آزادی از تصورات و اوهام» و سپس تلاش برای «آزادی از ظلم و ستم حکومتهای مستبد و ایجاد حکومت عادلانه» را دو روش اساسی اسلام برای آزادی بشر برشمردند و افزودند: ملتهای مسلمان باید با ایجاد آزادی درونی و فکری، تلاش کنند با دستیابی به «استقلال سیاسی، استقرار حکومتهای مردمی، برپایی مردم سالاری دینی و حرکت براساس شریعت اسلام»، خود را به آزادی مورد نظر اسلام عزیز برسانند. ایشان، توطئه ها و تحرکات دشمنان اسلام برای جلوگیری از آزادی حقیقی و سعادت امت اسلامی را، پیچیده و چند بعدی خواندند و خاطرنشان کردند: ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار است.حضرت آیت الله خامنه ای، تلاش 65 ساله برای فراموش شدن مسئله فلسطین و تحمیل وجود رژیم جعلی، جنایتکار و غاصب صهیونیستی بر ملتهای مسلمان را، نمونه ای از تلاشهای مستبدانه امریکا و دیگر زورگویان جهانی خواندند و افزودند: جنگهای 33 روزه لبنان، 22 روزه و 8 روزه غزه نشان داد بجز برخی دولتها که عملاً حافظ منافع بیگانگان شده اند ملتهای مسلمان با هوشیاری، هویت و موجودیت فلسطین را حفظ کرده و به رژیم صهیونیستی و حامیانش سیلی می زنند.



ادامه مطلب ...

درآمد

امروزه هر کس در زندگی خود به گونه ای با مسئله «مدیریت» درگیر است و این درگیری در سطوح بالا یا پایین، از دولت مردان و وزیران و فرماندهان تا اهل خانه و خانواده را به خود مشغول کرده است. اگر مدیریت در این امور به طور صحیح صورت پذیرد و با الهام از مبانی معنوی اسلام و دستورهای جامع و حرکت آفرین آن اصلاح گردد، می توان نیرومند در عرصه حضور یافت و به یاری خدا ضعف ها را جبران کرد.



ادامه مطلب ...



طی برنامه ای که در روزجمعه هشتم آبانماه بمناسبت شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام توسط هیئت اکبریه علویان در محل مسجد جامع علویان برگزار گردیدحجت  الاسلام والمسلمین ابوسعید نیازی به سخنرانی در خصوص انحرافات عاشورا و علل عقب ماندگی مسلمانان و نیز توجه هیآت حسینی به اهداف قیام عاشورا پرداختند . ایشان خاطر نشان کردند توجه برخی از مسئولین هیآت حسینی به مسایل فرعی و بزرگنمایی آنها موجب فراموشی و یا کمرنگ شدن مسایل اصلی گردیده است . وی افزود علما و مسئولین و دست اندرکاران هیآت حسینی تکلیف بیشتری نسبت به دیگران در جهت نوجه به مسایل اخلاقی و اجتماعی و مسایل مرتبط با جوانان دارند . وی در ادامه بیانات خود اظهار داشتند فردی که خود را حسینی خطاب می کند باید چشم و گوش و زبان خود را از محارم حفظ نماید
این مراسم با مداحی مادحین اهل بیت آقایان جواد فرقتی از هیئت فاطمه الزهرا باسمنج و شعرای گرانقدر آقایان اکبر نژاد  و معبودی و با پذیراریی شام پایان یافت

 

شنبه 9 آذر 1392برچسب:تصاویر, :: 16:52 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

 

 

 

 

 

 

 

 

دنلود فیلم (جنایات وهابیت)

1 گوشه اي از عمليات وحشيانه وهابيت در عراق
2 بخشي از عمليات جنايتكارانه ريگي
3 انفجار در مسجد مقدس براثا
4 جنايات وهابيت عليه شيعيان در منطقه اي موسوم به مثلث مرگ ( منطقه اي در جنوب بغداد)
5 كشف روزانه دهها جنازه در رود دجله و فرات که توسط وهابيون کشته شدند
6 كشته شدن 120 كودك ، زن و غيرنظامي در بازار شهرك صدر
7 تصاويري از جنايات وهابيت عليه کودکان
8 سر بريدن يك جوان شيعه در يكي از محلات عراق
9 قطع پاي جوان عراقي در اثر انفجار
10 سر بريدن پليس شيعه عراقي
11 زدن بر چسب جاسوس به مخالفين و سر بريدن آنها توسط القاعده در افغانستان
12 شهادت سيد محمد باقر حكيم توسط وهابي ها
13 اعدام 14 پليس عراقي توسط وهابي ها
14 فيلم كشتن 40 نفر از مسلمانان
15 آيا اين انسان است که لگد كوب و زير چكمه نگه داشته شده تا سرش را ببرند؟
16 به چه گناهي کشته مي شويد اي شيعه؟
17 نمائي از تخريب حرمين عسكريين
18 فيلمي از قتل عام مسلمانان
19 اطلاعاتي در مورد عبد المالك ريگي و فيلمي از واقعه زابل
20 فيلم زوقاوي و كشتار مسلمين
21 كشتار بي رحمانه وهابيون در عملياتي عليه شيعيان در كشور پاكستان
22 وهابيون و ضرب شتم مسلمين

 

وهابی ها می گویند:

شما شیعیان كه خود حسین را كشتید، چرا براى او عزادارى مى ‏كنید؟!

البته واضح است که وهابیت از القای این شبهه در جامعه هدف دیگری را دنبال می نماید که بصیرت و آگاهی شیعیان در شکست اهداف شوم دشمنان شیعه بسیار موثر است .وهابیت می خواهد با این شبهه به صورت غیر مستقیم  چنین بگوید که ای گروه شیعه این قدر دم از امام زمان خود نزنید ، این قدر او را نخوانید و برایش دعا نکنید این قدر خود را از شیعیان و منتظران او نخوانید چرا که آگاه باشید که حسین را همان شیعیان و منتظرانش کشتند و امام زمان شما نیز به چنین سرنوشتی گرفتار خواهد شد !

نقد این اعتقاد :

در پاسخ آنان باید گفت ، كه شیعیان كوفه در شهادت حضرت سیّدالشهداء علیه السلام نقشى نداشته ‏اند.
طبق تحقیق، فرماندهان لشكر عمر سعد در كربلا، یا از بنی امیّه بوده‏ اند و یا از خوارج و یا گروهى كه از شام آمده بودند. شواهدى وجود دارد كه افرادى هشت روزه مسیر دمشق تا كوفه را طى نمودند تا خود را به كربلا برسانند.
در این که گروهى از مردم كوفه با نوشتن نامه و یا فرستادن نماینده، امام حسین علیه السلام را به كوفه دعوت كردند و بر این امر اصرار ورزیدند ، شکی نیست اما می خواهیم بدانیم آنها چه کسانی بودند ؟ در ابتدا، به شناسایى و بررسى آن افراد مى ‏پردازیم.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:28 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

خبر مهم: کارگاه نجوم رصدی ۲۲/۰۱/۱۳۹۲

پژوهشکده نجوم پژوهشگاه دانشهای بنیادی با همکاری انجمن نجوم ایران 6 کارگاه نجوم رصدی را از 12 اردیبهشت تا 30 خرداد 1392 برگزار می‌نماید. این کارگاه ویژه‌ی دانشجویان کارشناسی تا دکتری در رشته‌های علوم پایه و مهندسی است و در پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک پایان دوره اعطا خواهد شد. مهلت ثبت نام این کارگاه‌ها تا پایان وقت اداری چهارشنبه 4 اردیبهشت 92 است. برای نام نویسی در این برنامه فایل تکمیل شده ی ثبت نام را به همراه رزومه علمی و اسکن عکس خود به آدرس astro@ipm.ir ارسال نمائید. فرم ثبت نام کارگاه‌های نجوم رصدی در لینک زیر موجود است:
workshop9202.docx

سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

فواید و مضرات خیال پردازی جنسی

همه انسان ها در وجودشان کم و بیش، به خیال پردازی جنسی فکر می کنند که در واقع همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسان است. درجه ی آن بستگی به سن، جنیس، قدرت تخیّل و سابقه ی رابطه ی جنسی هر فرد دارد. هر کسی به نوعی در تخیّلات، در حین نزدیکی به این توّهمات و رویاها می پردازد. بعضی در 3کس یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همان طور می مانند، و در مقابل برخی، دائماً به چگونگی و زیباتر بودن این رابطه فکر می کنند و در خیالات خود به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیش تر در نزدیکی می پردازند. حرکات متنوع و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان 3کس را بالا می برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیش تری در زندگی زناشویی نیز می شود.


فواید خیال پردازی جنسی:

کاهش استرس، نگرانی و اضطراب

افزایش هیجانات طی 3کس

تنوع در روش و چگونگی نزدیکی در زندگی زناشویی


3کس خیالی چیست؟



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

میمون فضانورد

سفر میمون فضانورد ایرانی تا 120 کیلومتری زمین

چاپ فرستادن به ایمیل

سفر فضایی کاوشگر «پیشگام» که حامل میمونی از نژاد «رزوس» بود، سرآغاز گشایش دروازه‌های فضا به روی دانشمندان کشورمان و گامی رو به جلو در طرح اعزام فضانوردان ایرانی به فضا است.

 

میمون فضانورد ایرانی تازه ترین عضو مزرعه حیوانات فضایی است که با سفر خود، ایران را در کنار شوروی سابق و روسیه، آمریکا، فرانسه، آرژانتین، ژاپن و چین در فهرست انگشت شمار کشورهایی قرار داده که تاکنون موفق به ارسال موجود زنده به فضا شده اند.

م



ادامه مطلب ...

مشکل اصلی جرائم رایانه ای درکشور چیست؟  

دادسرای جرایم رایانه ای در کشور با وضع قانون علیه فعالیت شرکت های هرمی فعالیت خود را آغاز کرد. از آن پس دو دادسرای جرایم رایانه ای در کشور یعنی دادسرای ناحیه 31 تهران و شهید قدوسی مشهد کار خود را آغاز کردند اما متاسفانه تعداد بسیار زیادی از پرنده های شرکت های هرمی و به طور کلی جرایم رایانه ای بدلیل کمبود شعب رسیدگی کننده به این پرونده ها و نداشتن کارشناسان خبره و تحصیل کرده در زمینه تجارت الکترونیک در روند رسیدگی تاخیر بسیار زیاد ایجاد شده است.

بخش اعظم پرونده های دادسرای جرایم رایانه ای را می توان در چهار بخش اصلی شرکت های هرمی ، شرکتهای اینوست(سرمایه گذاری)، کلاهبرداری اینترنتی از بانک ها و شرکت های فارکس تقسیم بندی کرد.

کمبود شعبه های رسیدگی کننده



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 2


محبوب کن - فیس نما