برگزاري نشست راهبردي زن و خانواده در حضور رهبري
اندیشه در استمرار انسان ،خروج از مسیر حبس و ورود در مسیر رشد می باشد. ابوسعید نیازی هشترودی
درباره وبلاگ


به وبلاگ نقد و اندیشه خوش آمدید
آخرین مطالب

نشست انديشه‌هاي راهبردي با هدف فراهم کردن بستر مشارکت انديشمندان و متخصصان کشور و ايجاد محيط تضارب آزاد آراي تخصصي و راهبردي به منظور تبيين ابعاد و جنبه‌هاي نظري و عملي پيرامون موضوعات مهم و اساسي کشور و کمک به ايجاد گفتمان علمي و کاربردي و تصميم سازي نسبت به اين موضوعات در محضر رهبر انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.

پيرو برگزاري دو نشست‌ انديشه‌هاي راهبردي، کتاب اولين نشست تحت عنوان «الگوي اسلامي ايراني پيشرفت» و کتاب دومين نشست تحت عنوان «عدالت» از سوي دبيرخانه نشست انديشه‌هاي راهبردي تدوين و منتشر شد.

در کتاب نخستين، نشست انديشه‌هاي راهبردي موضوعاتي شامل مفهوم پيشرفت و ضرورت آن، مباني و ويژگي‌هاي الگوي اسلامي ايراني پيشرفت و وجوه تمايز اساسي آن با مفاهيم و الگوهاي توسعه شناخته شده و رايج، در قالب ۲۳ مقاله مورد بررسي قرار گرفته است.
همچنين در کتاب دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي ۳۷ مقاله پيرامون مفهوم، مباني و شاخص‌هاي عدالت اجتماعي از منظر انقلاب اسلامي، نقد نظريه‌هاي مطرح در حوزه عدالت، نسبت عدالت و پيشرفت، ارزيابي تحقق عدالت اجتماعي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، ارائه راهکارهاي اساسي براي اجراي عدالت و لوازم و اقتضائات آن و عدالت اجتماعي در ابعاد فرهنگي، اقتصادي، سياسي، قضايي و آموزشي چاپ شده است.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 315
بازدید هفته : 336
بازدید ماه : 756
بازدید کل : 56164
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 2


محبوب کن - فیس نما